مرسلون

وهابیت؛ شیعیان و توسل

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

بنابر آنچه گفتم شیعیان به خاطر توسل به شخصیت‌هایی که بزرگ و معصوم می‌دانند! (پوزخند می‌زند) مشرک و نجس‌اند و اگر لازم باشد باید خون آن‌ها را ریخت.

ببخشید استاد اجازه دارم یک سؤال مطرح کنم؟

نه خیر! (بقیه‌ی دانشجویان اعتراض می‌کنند و از استاد می‌خواهند اجازه طرح سؤال را بدهد)

خیلی خُب؛ بگو استدلال شما برای مشرک و نجس بودن شیعیان چیست؟

روشن است؛ چون آن ها از غیر خدا کمک می‌خواهند.

پس چرا طبق آیه‌ی 97 و 98 سوره‌ی یوسف پسران حضرت یعقوب علیه‌السلام بعدازاین که خطایشان فاش شد نزد پدر آمدند و گفتند: یَا أَبَانَا اسْتَغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَا؟ مگر کمک خواستن از غیر خدا شرک نیست؟ پس چرا حضرت یعقوب علیه‌السلام آن‌ها را از کارشان بازنداشت، بلکه گفت: سَوْفَ أَسْتَغْفِرُ لَكُمْ رَبِّی.

این فرق می‌کند؛ پسران حضرت یعقوب علیه‌السلام از یک انسان زنده کمک خواستند نه یک انسان مرده.

بسیار خب! پس یعنی اصل کمک خواستن را پذیرفتید و تنها تفاوت میان آن دو را زنده یا مرده بودن شخص مورد توسل می‌دانید. بر این اساس می‌توان گفت شیعیان که به امامانشان توسل می‌کنند کاری عبث و بیهوده انجام می‌دهند؛ زیرا شخص موردنظر طبق دیدگاه شما نه می‌شنود و نه می‌تواند کاری کند، اما از کجا نتیجه می‌گیرید که شیعیان مشرک و نجس‌اند؟ بر چه اساسی مهدور الدم اند؟ به‌عبارت‌دیگر فرق است میان یک عمل عبث و یک عمل مشرکانه.

دیدید؟ هی اصرار می‌کنید سؤالش را مطرح کند؟ ذهنش تحت تأثیر این شیعیان مشرک قرارگرفته و عقاید آبا و اجدادی‌اش را زیر سؤال می‌برد. لابد فردا هم جواز استغاثه را مطرح خواهد کرد!

اتفاقاً در این زمینه هم سوا لاتی دارم. اگر اجازه بدهید ممنون می‌شوم

برو بیرون؛ بلکه هوا به کله‌ات بخورد و عقلت سر جایش بیاید.

(دانشجو از کلاس خارج می‌شود)

خدایا! ما را از شر این شیعیان گمراه خلاص بفرما.

اطلاعات تکميلي

  • قالب تولید: متن کوتاه
  • مخاطب: عمومی
  • قالب های محتوا: تولیدی
  • محیط انتشار: شبکه های اجتماعی
  • سطح قالب: سطح الف
  • قالب انتشار: مناسب جهت انتشار در «شبکه های اجتماعی»
خواندن 76 دفعه
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان یک مهمان ثبت نام یا ورود به حساب کاربری خود.
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
استفاده از مطالب این سایت در راستای ترویج دین مبین اسلام بلامانع می باشد.